2014. okt 10.

A harmadik adás, 2014. szeptember 21.

írta: na_ja
A harmadik adás, 2014. szeptember 21.

Megint valami érthetetlen közös produkcióval kezdődött a műsor. Értem én, hogy kell valami bomba, ami robban az elején, de megint csak úgy éreztem, hogy ez a valami nem illik a műsor felépítéséhez. A Megasztárban elment volna, de itt kínosan vártam a végét. Attila is megérkezett négy miniszoknyás lány kíséretében, ez egy fokkal jobb volt.

Dukai Regina kezdte a mai adást, akinek muszáj a koreográfiáját 150%-osra hozni, hogy az énektudását, (ami a többiekéhez képest is maximum 75%) kompenzálják. Jópofa volt az öltözőből kijövetel, lehetett várni a meglepetéseket, jöttek a kis poénok, de aztán ez a rész is valahogy hosszúra sikeredett, hát még amit bent töltött Regina a színpadon. Nincs mit szépíteni, hangban Regina a leggyengébb láncszem, és nem sikerült hozni ezt a dalt. A körítés jó volt, de Pharrell mester hangja és stílusa nem köszönt vissza. A magas hang sem ment, de nem baj. Nem is Reginától várjuk itt a csodát. Az este legnagyobb mellélövése és poénja a Majka vs. Tilla eszmefuttatás volt Pharrell-ről. Általánosságban véve nincs sok gond a zsűrivel, de azért Majkától egy ilyen kijelentés, hogy Pharrell nem az éneklésével lett király, az azért az ózdi gengsztertől még 200 millió youtube megtekintés után is erős... Elképzeltem Majkát ebben a műsorban, nem tudom, meddig jutna, de ha nem rapet kapna, szerintem hamar elbukna. Szerencsére Tilla leütötte a magas labdát és így mentette a rohadtul kellemetlen helyzetet.


Koós Réka, mint Steve Tyler kicsit görcsös és egysíkú volt. Szerintem az első 15 másodpercben ellőtt mindent. Először a külsőt még rendben találtam, de aztán annyira gépiesen mesterségesnek tűnt a mozgása, hogy ebben sem találtam már semmi izgalmasat. Ahogy a zsűri is mondta, itt nem az Aerosmith dalát halhattuk, hanem Réka saját bemutatóját, én is így hallottam, itt most hangban nem volt utánzás.
Vastag Tomi szegény nagyon le lett húzva, hiszen elég ciki is lenne Pákó munkásságából akár így, közvetve valami értékelhetőt vállalni, de én azt mondom, hogy a katasztrofális maszk és smink ellenére Tomi baromira tudta hozni a lényeget. A mozgást (a videót) én nem ismerem, de becsukott szemmel a hangja szerintem teljesen rendben volt, megkockáztatom, hogy az egyik legeredetibb a mai este folyamán. Magához képest pedig szárnyalt Tomi, kétség kívül ez volt az eddigi legjobb dala.
A szünet után Kökény Attila Vad Angyala következett, hozta, amit kellett. Megint több volt a Kökény, mint Natalia, pedig a próbán még tudatában volt a karakternek, akit elő kellett adnia. Kicsit paródia jellegű volt, nekem annyira nem tetszett, de kétségtelen, hogy még így is simán megérdemli az élmezőnyt.
Keresztes Ildikó valamennyire hálátlan szerepet kapott a statikus Vikidállal, de a dalt nagyon jól elénekelte. Kár, hogy a maszkosok Lennyt készítették el a Motörhead-ből, de tény, hogy Keresztes Ildikó teljesen eltűnt a maszk mögött. Profi produkció volt, még a szám is megtetszett, de mondjuk a szórakoztató értéke nem volt közel sem akkora, mint a múlt heti Pinknek.
 Vikidál vagy Lemmy?
Sipos Peti maszkmestere is inkább John Torturro fejét varázsolta elő, mint Bandiét, de úgy látszik, hogy idén hozzá kell szoknunk, hogy a maszkmesterek nem állnak a helyzet magaslatán. A dal nekem már nagyon súrolta a paródia határait. Minél drámaibb akart lenni Peti arca, annál jobban láttam magam előtt az elmúlt két évtized Mirigy műsorait. Annyira egyedi orrhangja van Petinek, hogy lehetetlen elvonatkoztatni tőle. Bármit meg tudna csinálni, de a hangja neki mindig is Sipos Peti hang lesz, és szerintem ezért nem juthat be a TOP 3-ba, de még a TOP 5-ben és kételkedem.
Sipos Peti John Torturro volt inkább
Pásztor Anna nálam eljátszotta az utolsó esélyét is. Végre női szerepet kapott, nem is akármilyet. Szerintem a pop világából senki nem állhat Lady Gagánál közelebb Annához, de valahogy ezt sem sikerült maradéktalanul abszolválni. A körítést is alátették, abban semmi hiba nem volt, de az éneklés szerintem katasztrófa volt. Nem akarom megsérteni, de Dukai Regina is volt, hogy ügyesebb volt nála. Hozzáteszem, nekem nagyon szimpatikus Anna, a hangja alapból jó, de ebben a műsorban szerintem nem terem neki babér.
Tóth Vera megkapta a jutalomjátékot ma estére. Nem elég, hogy a tesója dalát kapta, de ráadásul nem is akármelyiket, hanem szerintem az elmúlt 15 év legjobb magyar rock nótáját. Én nem láttam mondjuk ezt közel sem olyannak, mint Gabié, olyan jónak sem, de jó produkció volt kétség kívül. Amit pedig a dal után csinált, az nagyon tetszett. Kár, hogy a dal közben nem tudta bebizonyítani, hogy mennyire tudja utánozni a húgát. Az este egyik legjobb dala volt így is.
Hevesi Tomi eddigi depis dalai után végre szárnyalhatott. Nekem mondjuk inkább volt Kurt Russel a híres motoros jelenetből a Tango és Cash-ből, de nem is várhattuk, hogy Hevesiből valami kis tündérke lesz. A dal jó volt, szintén hálás dalt kapott. Ha az Elég Volt a legjobb rock dal, akkor ez a Rúzsa Magdi dal az elmúlt 10 év legjobb magyar pop dala. Jó volt Hevesi, de megérdemelne egy tényleg olyan produkciót, ami hozzá illik. Reméljük lesz rá lehetősége.

Pál Dénest úgy éreztem, versenyen kívül indul, hiszen ez a dal nekem valahogy nem említhető egy lapon a többivel. Jó volt, szép volt, de tényleg annyira nem az én világom, hogy nem is tudom hová tenni. Nagyon kegyesek a műsor készítői a dalválasztással, ennél sokkal nagyobb kihívást kellene adni neki, mert ezekben a szerepekben lubickol Dénes. Erre meg is lesz a lehetősége a jövő héten, hiszen PSY bőrébe bújhat.
A műsorból Koós Réka esett ki. nem mondom, hogy meglepő, mert várható volt, hogy a celebségi sorrend azért befolyásolja a végső rangsort is. Jó volt a mai műsor, sok jó produkcióval, de kimagasló teljesítmény ma nem volt. 
A jövő heti leosztás:
Vastag Tomi - Vastag Csaba
Kökény Attila - Lagzi Lajos
Dukai Regina - Jessie J
Pál Dénes - PSY
Sipos Peti - Koós János
Keresztes Ildikó - Michael Jackson
Tóth Vera - Balázs Fecó
Hevesi Tamás - Szörényi Levente
Pásztor Anna - Marilyn Manson
Szólj hozzá